<3

Du har varit så mycket <3
Du har lärt mig allt jag kan
Du har aldrig varit dum
Du har alltid ställt upp
De va till dig jag kunde gå när jag mådde dåligt
De var du som alltid fanns där
Hur ledsen jag än var så blev jag alltid glad när jag såg dig
Mitt hjärta tar ett skutt av glädje när jag ser dig
Du är så söt,fin,snäll
Vi har gått igenom allt tillsammans.
Jag har varit arg på dig utan att du har förstått
De var du som lärde mig att lite på hästar igen
De var du o jag som gjorde allt
Och jag har skrattat så mycke tillsammans med dig
Du är allt en tjej kan önska
Och du är en bra läromästare
Och en bra bästakompis också
Nu ska du göra de du är bäst på lära nya barn att rida
Som du gjorde för mig
Du har varit min guld stjärna i 2 år
Nu är de dags att gå vidare
Jag har blivit för lång för dig
Jag har hafft den bästa tiden i mitt liv med dig
Och jag ångrar inte en sekund att vi köpte dig
Du har varit min bästavän och min tävlings kompis
Du har varit allt för mig
Jag kan inte beskriva med ord eller siffror hur mycke du har bettyt och betyder för mig


Du är allt man kan önska
Tro det eller ej men jag kommer alltid att älska dig
Jag kommer sakna dig bästakompis <33

Y

Snart ska jag ut ock rida :) <3




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0