Äntligen fredag :D

Asså jag tycker ändå att denna vecka har gått ganska fort ;) Hehe.
Men idag så var jag med Cilia<3
Vi hade så därkul som bara vi kan ha, haha <3 De måste göras om :)<3
Men innan de var de skolan, rätt chil faktist. Först slöjd sen lekar på jumpan, Vi körde typ skattjakten.
De var i alla fall as kul, fast mitt lag förlorade men wathever :D Haha
Men sen så hart man skrattat med cecilia rästen av dan. Haha sen så åkte hon hem o jag kikade på idol. 
Jag tyckte nog nästan Erik var bäst idag :) Men tove var också väldigt bra :)
Får se snart vem som åker ut. I morron rätt chill. Ska väll inte göra så mycket. Kanske skulle dra till borlänge en sväng. Men vi får se hur de blir. Sen söndag skulle kanske kusse komma o rida star.
Men nu sitter jag här o chattar mmed cilia ;) haha fett kul <3

Men alla ska veta att min mobil är trasig så jag måste ha nån j*vla gammal skit sak. Så de går skit segt att skriva sms xD haha

Men há de bést



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0