Femmte november

Hejsann

Idag vare skolan. Rätt okej faktist ;P För de var nån författar där å hon bara babbla o sen skulle vi skriva lite olika saker så de va skönt :) Sen vid 10 så hade vi kval omgång till vi i femman. Jag kunde inte alla frågor, men jag tror att de gick ganska bra i alla fall :P Fast två killar i min klass visste inte vart grimman satt på en häst xD dom trode på ryggen (mobbat) xD haha. Men sen så vare lunch o sen nta på eftermiddagen. Och de va kul som vanligt, hehe ;) Men sen kom man hem o saatte sig här o blogga lite. Mamma o pappa ska iväg med duchess o star till atg i borlänge o vacsinera dom snart så jag måste väll gå ut o hjälpa dom att lasta ;D Men sen blire chill XD ensam hemma ganska tråkigt då. Cecilia skulle in till stan så hon kunde inte va, tråkigt men kankse i morron? Men ska dra nu.

\Frida

Skrivet av: ida

ofta man inte vet vart grimman sitter då ? ! ;o <3 hAHAHA

2009-11-05 @ 19:23:13
Bloggens namn: http://myidalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0