fjärde november

Hej där ;)

Kom nyss hem från skolan. Ganska kul faktist ;D Hehe. Vi hade bara matte,engelska, bild o musik :P Rätt chil.
Men sen så åkte jag hem o satte mig här. Tröka en stund sen måste man väll ut o mocka. Blev inte att rida star idag för hovslagarna ska komma. O sen så ska dom vacsineras i morron. Så de blir väll inte at rida på hela helgen. För både star o duchess ska vacsineras XD Men  i alla fall. Idag tror jag mormor skulle komma å äta med oss. Sen så är de ju clinick i kväll :) Jag ska hoppa duchess. Hoppas de går bra x) Menmen sen så blire väll att glo på tv ikväll :P Men i morrron är man ensam hemma tror jag. Nån som vill va? Orkar inte tröka mer nu måste man ha lite kul ;D haha men sak samma. I helgen händer noll. Ingenting ska väll tröka xD Men jag ska väll gå o mocka nu.

Ha de bäst

Frida Söderlund


Skrivet av: Cecilia (:

Vi kan va :) Fast då får du följa med tiill stan :) <3

2009-11-04 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0