Fredaag, ÄNTLIGEN HELG :D

Hejj
Idag är de fredag o imorron är de GLOBEN :D Men iaf idag har man varit i skolan, de va trök för cecilia var inte där :( Och ingen annan tjej heller, men man kanske ska ta de posetift att ha alla killarna för sig själv, haha ;) Men på jumpan va de kul för vi körde gladiatorerna :D de va fett kul xD Men sen när vi skulle hem så fick vi lov att sstå o vänta på bussen i typ 40min o de va svin kallt :S Men sen när vi kom hem till skolan så var vi ju 40min sena så vi hann inte köra nå nutidskryss :D Tur de x) haha. Men sen blev de hem. När man kom hem så bytte man om o gick ut till stallet o tog in hästarna. Jossan har haft studiedag idag så hon hade mockat till alla pollarna :D Slapp man mocka idag då ;) Haha. Men snart ska man ut dit igen o rida star :D Jelena kommer o rider duchess, så då ska vi rida ut all tre :) Kulkul. Men de e väll sista gången på länge jag rider star här hemma :/ Men rida henne kommer jag gör ofta de kan jag lova, för hur ska jag kunna klara mig utan min nallebjörn,? <33

Men nu ska jag gå o käka nått innan vi ska rida <3
Byebye



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0