Helgen!

Hejsan.
Jag har inte bloggat på hela helgen, sry! Så nu kommer ett långt inlägg ;)

Fredag:
Började med att jag vaknade av att jag hade jätte onte i huvudet :S Så jag va hemma från skolan. Men de blev lite bättre under dagen. Kl 9,30 så kom jenny o klippte duchess :P Hon var snabb så de tog bara 20 min :P Sen så lastade vi och åkte till vesterås :) Kom dit vid kvart i ett. Då åt vi på mc donals. Och sen åkte vi ner till Skästa gård :) När vi kom dit så packade vi ur o så. Sen så skulle hästarna till tandläkaren ;) hehe. De gick bra. Duchess hade nått litet fel men de skulle vi åka till valbo å fixa. Menmen. Sen så ställde vio in hästarn. Sen så åkte vi in till vesterås o schoppade lite ;) Vi var på hööks också :D Och sen så åkte vi in till hotellet där mom and dad skulle bo. Och där åt vi taco buffe :D var jätte gott! Men sen så var vi dör en stund innan vi åkte till baks till skästa. Vi hade köppt popcorn på ica när vi var där så då satt jag  o jossan där o kolla på idol :) Tove var bäst som vanligt :D haha. Men de va bra att Reza åkte tkr jag xD haha. Men sen när idol var slut så gick vi å nattde hästarna. Sen vid 10 gick vi väll o la oss :P

Lördag:
Vaknade vid halv åtta. Jossan hade rredan gått upp o fodrat så de slapp jag. Så när jag vakande klädde jag på mig o sen åt frukost :) Efter frukosten blev de att gå ner o mocka ;) Efter att vi hade mockat så blev de väll bara att gå runt lite xD haha Men sen vid 10 så kollade vi på första gruppen när  dom red. Sen efter de så var de samling o genomgång i cafeterian. O då passade man på att äta också ;) Efter de så var de genomgång av dagens övning nere i ridhuset! Sen så kollade vi på den gruppen. Efter de så gick vi väll o började att göra iordning hästarna :P Sen så var de vår tur att rida lektion. De var markarbete. Och de gick super bra. De var bara lite hoppning på slutet som också gick bra. annars var de bara jobb på marken :P Men sen när vi hade skrittat av dom och ställt in dom i boxarna så ggick vi upp och åt mat :P De var litet julbord för nån hade önskat de ;) De var jätte gott :D Och sen var de teori från 8 till 9. Efter de så var de bara att ge hästarna kvälls mat och sen gå o lägga sig :) Sommnade väll vid halv elva :P

Söndag:
Vaknade vi 7 för då skulle vi mata hästarna. Men jossan var redan vaken och på väg ner när jag hade vaknat till liv xD Och då så klädde man väll på sig o gick och åt frukost. Då kom jossan åå. Sen efter de så var de samling i ridhuset, vi gick igenom övningarna. Idag var de banhoppning :) Sen så hjälpte vi till på banan på första gruppen. Sen gick vi o gjorde iordning våra hästar. Och sen så red vi fram. Vi skulle vara fram ridna o klara när lektionen började så ;) Och sen så var de lektions dags ;) hehe. Först så gjorde vi nåra övningar innan vi hoppade bana. Jag o duchess hoppade väll övbningarna på 1-1,10- Och sen banan lite lägre. Den låg väll på 90-1m Var en svinrygg med också ;) De hadde jag aldrig hoppat xD haha Men nu har jag x) haha. Men de gick bra de med. Men sen när vi var klara så packade vi ihop o åkte hem. Kom hem vid 5 ungefär. Packade ur allt o sen så gick jag in o satte mig här. Innan jag satte mig här så åt jag mat :) De var gott de åå :D Hahha. Men snart ska jag väll sse på 'vem kan slå filip o fredrik' :P Kulkul. Imorron är de många Usch!! Hatar måndagar och så hatar jag skolan också!!!

Men nu ska jag dra.
och glöm inta att komentera :P
HEJDÅ



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0