Igår/idag :D

Hejsan.
Ursäkta att jag inte bloggade nått igår. Men jag hade inte tid lus att inte internet funkade heller.
Men igår så var de först skolan, rätt okej. Sen hem till Cecilia å ha lite kul xD Sen kom mamma o hämtade mig kl.3. Och då hämtade vi Jossan på vägen hem. Å Carro följde med henne hem. Men sen så när jag kom hem så åt jag mellis. Sen så gick jag ut o mocckade å packade. Sen så glode jag väll på tv resten av kvällen. Tove ägde ut alla på idol. Jag tyckte att Reza skulle åkt i stället för Eddie. Menmen.

Sen idag så gick man väll upp vid 9 och käkade frukost. Sen gick jag ut till stallet o gjorde iordning star o duchess. Åkte upp till klubben o packa ur alla grejer där uppe. Sen så hängde man väll lite där innan de var evelinas tur att hoppa. Hon hoppade Star på 60cm. De gick jätte bra :D Hon kom två i lilla km på privat ponny. Sen så vare min tur att ta ut duchess. Första banaan jag hoppade var utom tävlan. 80cm. dubbel nolla. hon var jätte fin :). Sen så var de Km klassen. Å den gick i LB/90cm. Då blev de ett pet i omhoppningen. Men jaag kom två ändå ;) Duktig ponny ;) Men sen så blev de att åka hem o packa ur allt.

Sen så gick jag in o satte mig här o bloggade lite :)
Men nu ska jag se på körslaget.
Hejdå ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0