lördagen den sjunde november tvåtusennio

Hejsann.

Nu på eftermiddagen har jag hunnit med mycket ;)
Först så fick jag lust att baka. hmm va ska jag baka.
KLADDKAKA :D Så jag backade den ;)
Sen så gick jag o tog in hästarna medans den var i ugnen.
Ooch prescis när jag klev innan för dörren så pep de o kakan var klar.
När pappa o jossan kom hem så fikade vi :) Den var super god min kladdkaka :)
Men efter det så åt vi mat, de blev tacos :D mums
Sen så kolla jag på körslaget, tur att pontare åkte ut ;)
Men nu så sitter jag här o ör dagens sista blogg inlägg ;) haha
Men snart måste jag gå o leta på en laddare till min mobil.
Jag har ju bytt till en gammal skit mobil, eftersom inte min funkar ;S
Så jag måste leta på den laddaren som hör till den ;)
Men ha de gött nu
pussisar

Skrivet av: Caroline

Vi åt också tacos :D MUMS :DDD



<33

2009-11-08 @ 10:41:49
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0