Onsdagen ;)

Hejsaaa :)
Idag så var de först tråk skolan. Idag är ju bästa dan på veckan. Men inte idag! Camilla var sjuk så vi fick lov att ha ståle i bild. Och de blev ju som de blev! xD Och sen på musiken så fick vi lov att jobba svenska istället. De va as tråkigt! Skulle göra klaart min serie. Men de går trökt!x) För de bblir inge bra hur jag än gör xD Men hoppas man slipper de där nu. Men sen så halv ett slutade vi å då åkte man väll hem ;) Bytteom till ridkläder o gick ut till atllet o mocka! Sen så släppte jag in hästarna. Gedde dom lunch. Sen så gjorde jag iordning Duchess o Theo. Jossan va ju iskolan så jag o pappa skulle ta up dom till klubben. Och sen när vi kom dit så red vi i ridhuset. Jag hadde lite markarbete med duchess. De gick bra de åå :) Men sen så lastade vi å åkte hem. Sen när man kom hem så fixade man stallet. Sen gick jag in hit o blogga lite ;) Ska snart äta mat, är as hungrig! Har inte ätit nått sen kl.11. Men sen efter de så ska jag upp på hoppgrupp med star :D <33


/ FrIdA


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0