Onsdagen

Hejsan :)

Idag är de onsdag :P Å de har varit en kul onsdag för min del :D Först så var de skolan. Rätt okej :) Sen hem o mocka o göra iordning star. Sen kom evelina min kusin o skulle rida lite :) Så hon gjorde de. Blev lite hoppa också. Men mest styr övningar ;) För hon ska ju vinna lilla km på lördag o jag ska vinna stora km på lördag ;D Haha, höga förväntningar man har ;) Nu måste man fixa de åå x) Men skit samma. Sen så tog vi in star i stallet å gjorde i ordning henne o släppte ut henne :P Sen gick vi in o spela spel o åt mat ;D Sen så skulle vi gå ut o göra iorndning duchess o theo till hoppgruppen ;) Så hoppade vi ihoppgruppen. De gick as bra. Men vi hade bara mark arbete :) Men de var nån studs serie som var på 1m ut tror jag å två plank på nå sånt också. :) Menmen. kom hem för en stund sedan. Då hade jag så tråkigt så jagf satte mig här och skrev lite :) Men vi har nå tråkigt arbete om asien. Vi ska typ forska om två länder där. Skit tråkigt. Men de e sånt som hör till xD

Men ska väll snart gå o lägga mig, TRÖTT! XD

Haa Dee Bäässttt


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0