OoNnSsDdAaGg

Hej
Asså jag har ingen humor på rubrikerna xD Men  va ska man skriva dåe? xD

Men idag i alla fall så var de skola, rätt nice faktist. Jobbade typ först matte i en kvart. Sen skulle vi ta den där sprutan. Jag trodde seriöst att jag skulle böla XD ahhaha. men den gjorde ju inge ont alls. Men nu känner man ju lite :S Gör as ont i armen :S Men sskit samma. Efter de så vart de att ha engelska till de var mat, maten var rätt god. Sen efter maten hade vi NTA innan vi slutade. När man kom hem sen så jag deräkt ut till atllet o började göra iordning star o theo. Sen åkte vi upp till ridhuset. Evelina red star o jag theo. Privat lektion för Jenny i hoppning, gick bra :D Jag hoppade visseligen inte så högt menmen. De va iaf kul. Men sen så åkte vi hem o jag mockade till star. Sen gick jag in o satte mig här. Men nu måste jag äta innan jag ska upp på hoppgrupp med Duttan :D <33


HEJDÅÅÅÅ



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0