Perfekt helg :D

Hejsaan
Sry för att jag inte har bloggat på hela helgen . Men jag har ju varit igloben så nu ska ni få höra hur kul jag har hafft det :D

Lördag
Blev att gå upp halv åtta. Gick ut o mata hästarna. Fixade lite o mocka. Sen kom Evelina o fixade star. För hon skulle tävla med henne på en klubbtävling :P Och i fredags så hjälpte hon mig o packade också :P Menmen, Sen så åkte dom upp till klubben o vi åkte in till tåg stationen. Vårat tåg gick halv 10 vi var där till kavrt över :P Så vi kom med xD Men sen så bytte vi tåg i borlänge. Och då hade de blivit nå fel på de tåget så de var nått anat tåg o då fick man sitta vart man ville o då fick vi en egen lite cupe *stavning* Och de var jäte mjuka säten i den :D Turde. Men sen när vi kom fram så gick vi väll lite på stan o så käkae vi lunch också :P Men sen när kl var runt fyra så gick vi till lägenheten. Satt där o slapp o kolla på tv tills kl 5 då blev de mat, alla åt pizza utom frida hon fick potatis o korv! Men de va gott de åå. Men sen så kollade vi lite på tv o de som var från globen ;) Sen runt 10 duschade man o gick o la sig. :P

Söndag
Vaknade när klockan ringde då var hon väll typ tjugo över sju eller nått :P Sen åt vi frukost o allt sånt. En timme senare tjugo över åtta så gick vi till tunnelbanan. Vi åkte till globen :D När vi kom dit så gick vi in till schowen :P Det var internationel hoppning och öppvärminings klass för ponnysarna på morgonen :P Men de va iaf jätte bra :P Men sen så gick vi och åt mat när de var slut. Det blev lite krongel med maten men till slut så blev de jag ville ha ;P Fläskfilé och pommesfritt :P Mums :D Men sen så blev de att gå på anexet o schoppa loss xD Men jag köte bara ett schabra o två t-hsirtar *stavning* :P Men iaf sen så gick vi på ica o efter de på lite kläd affärer. Sen var de daxs att gå in på nästa schow :P Den började halv 6. De var ponnyhoppningens final. Stjärnornas hoppning o lite uppvisningar :D De va skojj :P Men sen den scowen slutade vid 10. Då åkte vi till lägen heten. Occh när vi kom dit så var de väll runt 11. Gick o la oss typ direkt ;P

Måndag
Vaknade vid 10. Och då så åt vi frukost o kolla lite på tv. Sen så gick vi till tunnelbanan o sen åkte vi till centralen. När vi kom dit så att jag jossan o emil o väntade på en bänk medans mamma anneli o emma var o handlade de sista och mat. De vlev Max hamburgare. Vi tog med oss de till tåget. Tåget gick kl kvart i ett. Sen så åkte vi till falun, när vi kom fram så var kl fem i helv fem. Då kom pappa o hämtade mig o jossan. För mamma stannade i stockholm o jobbade. Men sen så kom man hem för en timme sen typ. Ska väll anrt äta mat o packa upp allt. Sen blire att åka upp till klubben med Star :(( <3 Men hon kommer nog att få de bra <3

Men nu ska jag dra , puss <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0