Redan söndag

Jag förstår inte hur de ha kunnat gått så fort men imorron är de till baka till skolan :( usch!
Menmen. Igår var man ute å skrämde nåra tjejer. Var 'spöke' på emma och jossans haloween party :D hehe. Sen var man välll lite med dom å lysna på spök historier. Men sen åkte jag hem o kolla på tv o käka popcorn :D hehe. Såg på körslaget. å Amy som jag hejade på åkte ut, menmen. Sen idag så gick jag å släppte ut hästarna vid 8 o sen mockade jag till star o duchess. Sen så ssladde jag banan o plocka fram lite hinder för om en timme ungefär så kommer evelina å hoppar star lite :D Sen så ska jag rida duchess idag annars har jag inget planerat. Men lovet var alldels för kort för jag har inte hunnit träffa bästa ''/<3 Men de kanske blir nästa helg (a Men skit samma nu ska jag dra.



Skribent
Fridaa



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0