Seg måndag

Hejsan
Seg måndag idag. Orkade knappt gå upp ur sängen i morrse. Men tydligen så gjorde jag de x) Gick o släppte ut hästarna. Sen åkte man väll till skolan BORING!! När man kom dit, ingen cecilia hon var 'sjuk' xD o de var nåra till åå. Så vi var bara 8st idag, rätt skönt :P Och så var de nån Malin Vass eller va hon hette där o skulle öva med oss till den där använtsammlingen vi har på torsdag, boooring!! Menmen de gick väll bra. Sen så hade vi bara vanliga tråkiga ämnen x) Men sen blev de hem. När man kom hem varte mellis o göra matteläxan. Och sen gick jag upp hit o satte mig o bloggade lite. Har nånn dikt läxa också, trååkigt!! Men tänkte sätta mig med den snart ;) Men innan de ska man väll gå ut till stallet o göra iordning star o mocka. Evelina ska ha star med på sin ridlektion i kväll. Men de va väll allt jag hade att skriva ;)

Ska dra nu
HejDå


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0