Tisdag, väldigt jobbigt idag! ;D

Hejssaan :)

Ja förrra in lägget blev lite kort. Men som sagt skolan va inge märkvärdig. På hemkunskapen fick vi göra nå tråkigt om nå miljö märkningar! De va as tråkigt. Sen var de styrke stationer på jumpan, JOBBIGT!! Men sen var de svenska. O sen hem då. Mockade, sen trökade jag. Sen åkte jag upp till klubben på dressyr lektionen ;)
Gick ganska bra. Vi hade sandra för jenny var inte där o sen så red jag duchess. O dom vart ju typ vacsinerade i torsdags så hon var inte super pigg, tur de :) fast hon vilat i 4 dagar. Haha. Och vi fick rida utan stigbyglar hela lektionen. De va as drygt! x) Men sen så kom jag hem nu för en stund sedan. Gick in o satte mig här. Sen tänkte jag gå o duscha men då gick jossan in före mig xD Men ska väll duscha sen när hon är klar då. OCH I MORGON ÄR BÄSTA DAGEN PÅ HELA VECKAN :D För i skolan har vi bara ma,eng,bild o musik :) Sen när man kommer hem så är de bara att ta de lungt kusinene skulle komma o rida star lite tror jag. Sen på kvällen är de hoppning :D ÅÅ DE ÄR JU JÄTTE ROLIGT :)) Hahaha.

MeN hA dE bÄsT :D
HeJ dÅ <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0