Tisdagen den 17 november

Hejsaan ;)
Idag vare först den där tråkiga skolan. För idag skulle vi åka på teater, äntligen händer de nått! Men ne då hade dom ringt o sagt att de blev inställd för dom va sjuka :S Så vi fick lov att jobba istället :( BORING!! Men sen på sista rasten körde man lite basket, de va fett kul xD Fast vi förlorade med 6-7. Menmen. Sen så när trök skolan var slut så åkte jag hem o så bytte jag om till ridkläder. O nästan sprang ut till stallet x) Skulle hinna mocka innann  jag skulle rida o man måste ju rida innan de blir mörk xD hahah. Men jag hann :) Kl 15,10 så red jag iväg. Red ut i skogen o de gick bra :D Sen kl 4 kom jag hem. Då kom jossan också hem, fast från skolan dåe ;) Men då så fixade jag lite i stallet innan jag gick in o käka mat :) Det blev potatis o köttfärsbiffar :) Jätte gott :) Men sen så gick man väll ut till stallet igen xD Sen åkte vi upp till klubben o red dressyr grupp ;) De gick bra, då hade jag duchess då. Men de va as jobbigt xD Men sen så åkte vi hem o lasta ur o packa ur alla grejer ;) Sen så gick jag in hit o satte mig här o bloggade lite ;) Innan jag gick hit så duschade jag :) För snart ska man väll gå o lägga sig xD Men jag har min packning till helgen på min säng. så jag måste väll slänga ner de i nån väska först dåe ;)

HeJdÅ / FrIdA

Skrivet av: Caroline

Är det inte typsiskt att dom ska ställa in saker när man ser fram emot de? :/ <3

kram sötis.

2009-11-18 @ 12:45:48
Bloggens namn: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0