Toorsdag

Hejsan ;)
Idag vare först skolan. Ganske kul faktist xD haha. Men vi skrev dikter på svenskan. Och sen på matrasten så fällde cecilia mig på grustet så jag flög bakåt! Hatar de! Men sen så hade vi nta, o de va ganska nice. Å då så gedde jag igen på cilia xD Jag smälde till henne på örat. (fast det var inte meningen att träffa örat) men då började hon blöda, fårlåt x)
Men sen så åkte man väll hem. Bytte om o den gick jag ut till stallet o mockade och sen så red vi, jag o jossan med star o theo :) De gick bra :D Sen när vi kom hem så packade jag tills ihelgen :) Nu är allt klart :P Åker imorron 11,30 :D Då drar man ner till vesterås o tränar för Louise Haaga i två dagar :D Så fett nice xD
Men sen så gick jag in o åt mat. Sen satte man väll sig här o blogga lite ;)
Men nu ska jag o syrran spela spela :))

Dissar er
puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0