-

Hejsan.

Nyss va man i stallet o tog in hästarna :P Innan de satt jag o chatta med Cilia ;D Fett kul dåe :) Nere vid maten i skolan idag så fick jag skit ont i magen för jag skratta så mycket, haha! Men i morron är de roligaste dagen på veckan :P Hehe. Men på fredag blire väll disco som de ser ut nu blire att gå med bästa Cilia :D å kanske så skulle fanny med ;) Sköjjsigt  ;) Men får se kanske blir ändrade planer också! Vi får se. Men en sak som är säker är att jag ska tävla duchess på lördag i falun :D LC-LC blir de :) En stil bedömning och en två faser :D ett lycka till kanske? :P

Men nu ska jag ner o äta
pusss på alla sötnosar <3

Skrivet av: amanda

lycka till vi kommer slås i hop i sista lc:n :D <33

2009-10-21 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0