091015

Hejj.

Idag vare skolan, ganska kul faktist iaf på NTA, hahah ;D Jag o Cecilia ägde ju alla på de o vi skratta mest också =)<3 Men sen blev de hem å käka lite skrot, inte bra. Menmen, sen blev dde ut till stallet o mocka till Star o Dchess. Sen blev de att börja putsa för jag har ju två att putsa alla grejer till. Så de var bara börja. Hann nästan klart med alla Stars grejer. Sen orkade jag inte mer så då gick jag in o satte mig här o blogga lite. Ska väll snart ta in hästarna o sen gå med dom een sväng ;D Måste ut o röra på dom o sig själv.
Sen blire väll att se på tv o äta lite middag. :)
I helgen så är det tävling på lördag. Med Duchess i LD+LC o sen Star i LC+LB :) ett lycka till kanske? Sen tror jag att amanda sover hos mig lördaag till söndag. Sen blire att stå funktionär på söndag för då är det tävlingar på srk för storhästar ;D
Ska väll dra nu, har inget o göra de e väll bara o tröka.


Hare super
byebye


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0