Djurdag =D

Hejsan =)

Idag blev de att rida på Star till skolan för de var djurdag i skolan =D Å så blev de att rida runt lite där o typ alla kom o klappa henne =) Men sen vid halv 11 så lasta vi henne o pappa åkte hem med henne. Men lilla jag fick ju låv att gå i skolan ända tiills klockan 2 -.- orka de då xD Men jag o Cissi fick typ rätta tips promenaden o säga vem som van o så o de va ju rätt kul x) Men sen skulle vi kolla på Bolt men den har jag ju redan sett så då orkade jag o cecilia inte kolla så vi fick lov att jobba matte i stället. Men vi jobba inte så mycke vi bara snacka typ. Sen så drog jag hem o käka lite sen satte jag mig här o blogga en snabbis :P Ska snart byta om å gå ut till stallet :P Men star är ju redan riden så de behöver jag ju inte göra :D Men nu ska jag gåå.


Ha de bäst
byebye



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0