Okt. 29, 2009

Hejsann

Kom väll nyss hem från mora. Så de är därför jag inte bloggade nått igår ;P
Men ialla fall. Igår på morgonen så hopptränade Evelina Star. De gick super bra :) Fast star tyckte nog att de var lite lågt 50-60cm hoppade hon xD Men aja. Sen blev de hem o äta o packa klart sen dra till mora :P kl 5-18,30 tränade vi. De var markarbete ;D Vi fick hoppa utan stigbyglar hela lektionen och de var bara lydnad. Men de gick jätte bra :D Sen så ställde vi väll in hästarna o sen gick upp till stugan där vi skulle sova. Bytte väll om o sen käkade mat. Sen skulle alla andra åka o käka pitza. Men de får ju inte jag äta så jag var kvar i stugan o kolla på bonde söker fru xD haha. Men jag hade inget aannat o göra för de var bara jag o pappa kvar o pappa hade telefon möte. Men sen typ vid 9 kom alla hem igen. Å då nattade vi hästarna o sen gick vi o la oss.
Idag så vaknade man vid 7 för då gick alla andra upp. Hade tänkte att sova till halv 8. menmen. Åt frukost o sen gick o fodra hästarna. Sen blev de att mocka en snabbis. Sen hjälpa till på banan i först gruppen. Sen gå o göra iordning Duchess. Skritta fram o sen träna. Idag vare banhoppning. Först hoppade vi fram o sen hoppade vi banan låg en gång. Gick super. Sen så låg väll hindrena på 1m-1,10 andra gången jag red banan. Gick jättte bra även den här gången :D Sen så trava av o åka hem :D På vägen hem så stannde vi på aoubiåse *stavning* o hämtade mina tretorn stövlar ;D
 Sen nu när man kom hem så lastade vi ur o packa in lite grejer. Sen in till farmor o fika. Sen ut till stallet o ta in hästarna. Sen blev de att sätta sig här o blogga lite. :) Men jag ska gå nu.

ha de så bra :D



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0