Klubbtävling :)

Hejsan.

Idag blev de att gå upp kvart över åtta och åka upp till svärdsjö å bygga bana sen blev de att stå funktionär inne på banan i 1 timme. Sen kom Duchess o då började jag rida fram henne ;D Sen så vare dags att tävla. Å då var det först LC två faser. Och i den klassen var de jag o Jelena som tävlade. Först startade jag o de blev en dubbel nolla för min o duchess del :) Men jag höll på att glömma banan så de blev lite lång tid. Men sen så var det Jelenas tur o då rev hon näst sista hindret. Synd, men då van ju jag xD Men sen vare dags för LB två faser. Å de var bara jag som skulle hoppa den klassen så deräkt efter Jelena så höjde dom å så vare min tur igen. De började lika bra som förra gången ;) Men sen på samma hinder som Jelena (näst sista) vlev de ett pet. Men eftersom de bara var jag som hoppade i den klassen så van jag ju ändå :D hehe. Lycklig :D
Sen blev de att lasta in henne o åka hem. När vi kom hem så mockade jag åt båda hästarna o började putsa lite till i morgon :) Sen så skulle jag gå in o kolla på filmen från idag när jag hoppade men då var film kameran slut i batteri så den e på laddning nu. Så då gick jag hit o blogga lite :P Men mnu ska jag nog gå ut o fortsätta att putsa o packa. Och sen blire väll att kika på filmen ;)
Men sen ikväll blire väll att glo på tv:e ;) Sköjsigt, tss ;D

Men ha de så bra
byebye


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0