Onsdaaag =D

Tjenare ;)

Idag blev de först skolan o skol foto. Såg väll miffad ut som vanlogt =S Men sen blev de att Cecilia följde med hem o de va fett kul. Vi typ red o va mest i stallet. Men då blev hon typ super alergisk så hennes pappa fick komma med nån medecin xD Menmen så är det när man säger att det går bra hela tiden fast de inte gör de xD tss. Aja sen så blev de att göra iordning Star <33 För skulle upp på hopplektion =) De gick as bra. De var bara en gång jag la henne fel på typ ett plank med vattenmatta som typ var 1m men de gick de å <33 Men sen när jag kom hem  så va kolockan typ halv tio för paulas häst gick inte o lasta så vi fick hjälpa till. De tog typ 40 miniuter.. Men sen när jag kom in så stälde jag in Star o sen gick jag in o duscha o käka mat. Sen blev de väll att gå o lägga sig vid halv elva xD trött.

Hare så bra
byebye


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0