Onsdag :P

Tjena :D

Idag blev de väll fört trök skolan som faktist va rätt kul ;D Vi hade ju bara matte,engelska o bild :)) Vi hade matte test idag o då fick man alla rätt fast jag inte har träna nå, ganska bra :D Men Cecilia slog mig på tiden men hon hade ju tränat så ;D hehe. Men sen efter skolan så blev de hem å då hänge Cilia med. Vi typ satt vid datorn,sjöng singstar å sen så fick man lov att gå ut till stallet. Mockade och red. Hoppade lite med Duchess, gick as bra :D<3 Men sen blev de in å äta lite mat va jätte gott :P Sen ut till stallet igen o göra iordning Star för hopplektion :P Så åkte vi upp till klubben. Och vi skulle ha markarbete. Men de gick jätte bra :D<33 Men sen när man kom hem så blev de att sätta sig här o blogga lite xD men ska nog snart gå o lägga sig x) tröööööt!!

Har då aldrig skrattat  så mycket som man gjorde idag xD Men cecilia kommer du ihåg morötterna XD De va ju bäst. Jag älskar dig <3

Puss o kram på alla underbara


Skrivet av: Fanny Back

Hej!!



Asså, de som hände de var att du vet Olivia som jag brukade vara förut? Men a alla fall så kom hennes pappa som är polis fram och började skjälla "Stavning" på oss helt utan andledning :O Och då vart man ju SKIT rädd :'(

Vi MÅSTE vara någon dag :DD



Puss Kram Fanny

2009-10-27 @ 21:26:00
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0