Tävliing =D

Hejsan.

Idag blev de att gå upp halv åtta. Gick ut till stallet o fixa Star :) Sen åkte vi halv nio till sveden. När man kom dit så gick vi till sekitiratet och sen kollade vi lite på LD en stund. Sen gick vi å tog ut Star <3 Jag red fram en stund. Sen blev de att gå banan, sen ut igen o hoppa fram ;D Sen vare dags för tävling :) Första klassen var en LC två faser. Åå de gick SUPER =D 0+0 fel. Vi kom två. Blev slagna med två tiondelar =/ menmen blev en andra plats i alla fall :D Så då blev de är varv. Kul :) Sen vare bara lasta in Star. Ätat lite mat, sen ner o kolla lite igen. O sen upp till transporten o lasta ur o rida fram. Sen blev de o kolla banan till LB:en också två faser. Sen gå o hoppa fram ;) Sen dags för nästa klass som då var en LB två faser ;) Den gick också hur bra som helst dubbel nolla även i den klassen. Och så blev de en andra plats även här :D Så då blev de ett till ärvarv :D <3 Men sen så travade o skrittade jag av ;) Sen blev de att lasta o åka hem :D
Sen när vi kom hem så lastade vi ur o jag pakade in hästen o alla saker :) Sen gick jag in o kolla på filmen fixa lite med mina rosetter. Sen satte jag mig här o blogga lite om min super härliga dag ;D Men snart ska jag nog gå ut o mocka o ta in pållarna ;) <3 Bilder från tävlingen kommer nog i morgon ;D <3
Igår vare middag hos min faster as gott :D o ikväll ska jossan laga middag. För hon hade de i hemkunskaps läxa ;D

Men hare gött
byebye

Skrivet av: Amanda

vem vann klasserna ?



jag älskar diiig <33

2009-10-11 @ 19:08:58
Skrivet av: Fridaa

Svar till amanda:

LC vann angelika eller va hon heter på foxtrot.

LB vann matilda sjönns på ... ikaros



XD älskar dig också <33

2009-10-12 @ 14:28:31
Bloggens namn: http://fridaastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0