Tiiisadaaag

Hejsan :)

Idag vare först  skolan för min del. Belv inge hemkunskap =/ Så vi fick låv att jobba SO istället. Och så vare nån konstig orgentering på jumpan. För vi skulle typ hämta kontrollena, puckat. Men de måste ju betyda att vi inte behöver orgentera nå mer :) Menmen, sen blev de hem o käka lite sen ut till stallet o mocka. Sen så skulle jag ut o springa med Duchess. Men hon ville inte komma in så de blev att ta Star i gimma o grimmskaft å springa en vändag ;D De gick ju bra fast  de va skit jobbigt xDMen sen gick jag in o satte mig här o blogga en snabbis ;) För snart måste jag dra ner o laga mat. Sen blir de dressyr grupp med Duchess då efter som hon inte ville bli infångade när jag skulle springa med henne. Igäntligen hade jag tänkt hafft Star men då blev de inte så.
Aja ska dra ner o fixa lite käk nu. De blir nog tacos, mums :)

Have a nice day
byebye


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0