Tisdag nu igen

Hejsan.

Idag vare skolan. Hemkunskapen va as kul gjorde äppel mos. Å de bästa av allt va att man slapp jumpan ;D heh. Och att man fick va med Cecilia. Annars hade man ju dött. För vem skulle man då skratta med? Vi typ körde nån grej å så kom de ut nå skräp o nå mer i 'korvar'. Cecilia bah: Korven fasnade *garv*
Men sen så vare till baka till vanlig tråkig skola i nåra timmar innan de var dags att åka till doktorn, usch!! Å så skulle vi träffa doktorn halv 3 men hon var jätte försenad så vi fick inte komma in förren 3. Man bah hallå jag har faktist 2 hästar o rida o mocka åt, kan ni skynda på xD haha. Men sen så¨åkte jag hem o mocka åt star o duchess. Och eftersom vi kom hem vid 4 så han jag inte rida duchess. Men jag longerade henne i 20 minuter. Men sen så blev de att gå in å äta ris o kyckling, mums :D Sen ut o göra i ordning Star <3 Sen åka upp till klubben o rida drerssyr lektion. Sen hem o äta lite mer för jag inte var mätt. Sen blev de att sätta sig här o blogga lite. Men ska snart gå o sova xD


Ha de bäst
byebye


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0