Trevlig dag ;)

Hejj

Idag vaknade man vid halv 10. satte sig här o klicka lite. Sen vid halv 11 så gick man väll ner o kolla lite på tv.  Va hemma själv hela morgonen. Men sen så gick jag hit o planera lite tävlingar för nästa år xD Men sen så gick jag ut till stallet o mocka. sen gick jag in å åt lunch. Blev spagetti och köttfärsås. Men sen så red jag star :D Här hemma på banan. Gick ganska bra. Men sen kom mamma o jossan hem. Och vi tog in hästarna. Hann kika lite på tv innan man gick in till farmor o åt middag :D Sen gå in o titta på idol. TOVE var lungt bäst, haha xD men sen så gick jag hit o satte mig o bloggde lite o chattar gör jag åå :P Men ska gå ut o mata hästarna nu o sen se vem som åker på idol. Sen blire nattinatti :D


Igår tappade jag mobilen i vatten hinken xD KLANTIGT så den är lite glapp o sen går den inte att ladda heller. Så de blir lite svårt eftersom den e slut i batteriet nu xD Så skicka inga sms för jag kan inte svara. XD
Och sen måste jag tacka Caroline Forss för hon fixade min header :D Visst blev den fin :D Gå in på hennes blogg www.mariacarolineforss.blogg.se 

Men ska dra nu.
pusss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0