Lördag 090926

Hejsan :)
Idag är syrran o tävlar, jag skulle åh tävla men jag har ju varit sjuk hela den här veckan. Så de blev inge me det =/ Men jag mår i alla fall mycke bättre idag :) Tänkte ut o rida en sväng idag med :D Jag har ju inte ridits sen i söndags. Så de är nått jag längtar till (:
Ska väll snart ut o mocka o fixa lite i stallet. :) Och nu på morgonen så har jag anmält mig till 3 tävlingar :) Sveden me Star, Svärdsjö med Star & Duchess och Falun med Duchess :D kulkul :) Och nästa helg så är det louise träning i rättvik :) Tror det blir att ta med Duttis då :) de ska bli kul ;D

Men nu ska jag gå ut till stallet o mocka.
byebye <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0