Söndag 090927

Hejsan :)

Idag hare varit fullt upp :D Inte va jag räknat med, men så blev det i alla fall.
När jag ätit frukost så vare bara ut o ta ner sommar hagen och avdelningen av stora vinter hagen.
Sen forsatte jag med att mocka till Star. Sen kom jag o jossan på att vi skulle bygga hinder så då gjorde vi det :)
Det blev en bil och ett ume släp (häst-transport). Vi har inte målat dom än men de blir en annan dag :D
För vi skulle hoppa lite me Star och Duchess :) Så vi släpa fram en liten bana. Med nya bilen o släpet och så hade vi våran mur från hööks (skynke), Nåra flytt kartonger så de blev en mur de å. Och så hade vi tre vatten mattor och våg plank ;) De gick jätte bra för mig och Star. Hon hoppade allt som vanligt på första försöket :D Men Duchess hade lite problem i början men sen gick de bra för henne o jossan också :) Så vi hoppade en liten bana sen som avslut, kul :D
Sen så gick vi en promenade med dom (av skrittning). Sen så släppte vi in dom å gedde dom mat :)
Efter det så gick jag in å käka mat o plugga lite. Och nu sitter jag här och ska snart duscha å de ;)

Hare så bra :D bye


            puss <3






Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0