1 april

Hej bloggen =)
Yeess idag får man ju luras!
Haha, kom på de nu ja xD Bättre sent än aldrig. Som man brukar säga x)
Ja nog om de nu!
Som ni ser har de inte hänt nånting med min design!
För jag har inte orkar!
Har ist spelat GH och käkat melon ;)
Sen har jag inte gjort nå mer, läst lite bloggar!
Ja snart måste man ut o mocka också! Men orka de då XD
Nej men man måste jue!
_

Jag tycker att de är dåligt med komentarer faktist ..
De får ni bli bättre på tkr jag :D Hehe
Ja men jag tänkte göra en lite snyggare bloglovin ikon också.
Nån som ockå vill ha en när jag endå håller på?
_

Ne de va allt från mig just nu tror jag!

och glömm inte,


Pusss

Skrivet av: Madde

april april din dumma sill...Haha skämta:P

2010-04-01 @ 14:20:44
Skrivet av: Greta Nilsson <3

Men jag orkar inte det kan inte du fixa det åt mig :D <3

2010-04-01 @ 20:38:41
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0