Allt och lite till ;)

Hallåj allesammans :)
Nu äntligen kommer ett till inlägg :D hehe
Ne men sen sist så har de väl hänt en del :P
När jag bloggade sist så skrev jag att jag skulle ut o mocka!
Och ja jag gjorde de o sen tänkte jag longera duchess men jag hann inte -.-
För skulle in o äta o sen skulle vi åka upp till klubben :)
När man kom dit så gjorde man iordning starisen och hon var SKIT lerig xD
Så de tog en stund o borsta o sen när man kulle kratsa hovarna ja då hade hon tappat en fram sko :S
Så först så tänkte jag att de inte blev nått men jenny sa att jag skulle pröva och de var tur de för de gick superduper :)
De var jag o 3 till som typ skulle visa när man gjorde rätt och när man gjorde fel ! hihi <3
Men star skötte sig iaf , tur de :D<3333
Men sen så träffade man fanny och amanda också , skojjigt :D<333
Och jag o amanda ska sova ihelgen kul va!? x)
Ne men jag tycker de iaf XD hihi
Ne men sen så sitter man här nura och skriver !
Och ska springa upp o kolla på fuskbyggarna tror jag!
Men de här var sista inlägget för idag , så att ni vet de!
Men de är ju lite tidigt att säga godnatt nu liksom xD hehe


Ska dra nu, pussssiii

Skrivet av: MÄRTA

nej jag hade bara stavat fel ;) <3

2010-04-22 @ 14:23:30
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/
Skrivet av: Diin

Men andra fick man ju inte gå på om man var under 15 så ;) <33333

2010-04-22 @ 15:07:54
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0