Amanda är bäst :D

Hej och hallå ;D
Ja SORRY för dåliga uppdateringar men nu kommer de :)
Ja dagen började med att gå upp vid typ halv 10 och då åt vi frulle.
Sen så gickjag och amanda ut i stallet och skrittade barbacka på bravad och fanny ;)
Ja sen när vi kom tillbaka så bytte vi om o sen hoppade vi studsmatta.
Ja sen blev de fika  :)
Sen gjorde vi väll lite allt möjligt xD ALLMÄN DAMP XD nerrå !
Nej men sen vid 2 tiden så åt vi mat, grillade kyckling och ris USCHA VA GOTT DE VAR :D
Ja sen efter de så cyklade jag och amanda till pizzerian och köte glass, sen satt vi där och åt den!
Sen cyklade vi hem igen dåra! När vi kom hem så hoppade vi studsmatta igen tror jag.
Ja sen kommer jag inte ihåg mer va vi gjorde!
Men sen vid typ 20 i 4 så gick vi ut och gjorde iordning micheloch sen åkte till svärdsjö :P
När vi kom dit så byggde vi hinder och sen så skulle vi träna då ;)
Jag red min lille duchess som mamma o josse hade tagit upp åt mig :)
OCH DE GICK SUPER BRA FÖR MIG IDAG PÅ HOPPTRÄNINGEN! :D hehe
Ja sen efter hoppningen så åkte vi hem och när vi kom hem ställde vi in hästarna och allt de där!
Och min snälla syster hade mockat åt mig =)
Ja och nu sitter jag här och ska snart duscha tror jag väl :P

Men först måste jag säga en sak:
TACK AMANDA LUNDBERG FÖR EN UNDERBAR HELG :D<333333 måste göras om

Hoppas jag kan lägga upp filmerna från min mobil  x)

En bra låt får ni iaf ;)


Puss

Skrivet av: Diin

Frida kan du göra min design när du får tid? :P <33333

2010-04-25 @ 22:12:52
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0