Cecilia hela dagen :D

Hej alla kära blogg läsare (L)
Förlåt för dåliga uppdaterimgar idag, har ni saknat mig ?
Jaja nu kommer iaf lite  smått o gott :D
Ja dagen började med skolan cyklade dit (!!)
De va väll rätt okej, hade 3 nationella prov men dom va inte så svåra, eller engelskan fattade jag nada va x)
Aa men skit i skolan nu!
Efter den så hängde Cecilia med mig hem o vi hade LITE skojja då ;) Haha
Aa vi va typ ute o dampade o sen spelade vi guitar hero rockband o sen skrattade en hel del också :D
Kan samman fatta de med tre ord: VI ÄR BÄST! :D
Ja men back to the life now ;P
Aa hon åkte hem vid 8 typ, eller vi skjutsade hem henne ;d
Men nu sitter jag här o ska börja pilla med cilias blogg design tänkte jag ;)

Men bilderna jag har lovat er kommer här o nu :D

En chokladboll in en chokladbolls hållare ;)


Fanta, guh va gott



Lite stor snögubbe eller vad xD
Och kolla lilla mig ! hehe


Jag , haha



jag o josse


JAG :D



Jaaa nu får de räcka, blev en lite bildbomb iaf ;D


Nu måste jag fixa med cilias design sen blire nog sängen!

Imorron blir de bättre uppdateringar också bra va!? :D


Puss o godnatt alla gullungar


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0