Dagen idag

Hejsan hoppsan :D
Nu sitter man vid amanda minidator och bloggar men de går inte så bra för de är skitaa små tanienter xD
Ja men nu ska ni få höra lite kort om dagen ..
Ja när man kom till amanda vid typ 12 så åt man lunch :)
Och så fick amanda sina paket och de var en tröja med typ en glitter häst och ett best friends hals bans som hon ville dela med mig TUR !:D
Nej men sen åkte vi till storvik och red, jag red på michel och amanda shampo och olivia på bravad .
Michel var LITE stel men annars var han bra eller va man ska säga x)
Ja sen på slute så fick jag rida shampo lite och de va skit kul , hon var lite mjukare än michel xD hehe
Nej men sen när vi kom hem så hoppade vi typ hopprep när vi hade bytt och om , de va kul :D
Ja sen skulle vi sälja majblommor och de gick faktist bra ;) hehe
Nej men sen så när vi kom hem då hade typ amandas mamma pappa o hennes systrar åkt på nån fest och då skulle jag o amanda laga tacos själva och sen äts, och de gick ju som de gick hahah XD
Nej men till slut så blev de gott iaf ;D
Ja men sen så gick vi ut o hoppade eller nå typ!
Sen har vi kollat på körslaget och käkat popcorn och godis :D
Nu sitter man här och snart ska amanda få blogga lite också , tss :D
Nej men sen blire nog att hitta på nått innan de blir sängen ;) hihi

Pusss och ja en tidig godnatt :*
Hörs imon!




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0