Dagen

Hej hallå!
NU kommer äntligen lite uppdateringar om dagen ;D
Ja efter sist jag bloggade så gjorde jag ju läxor sen kom mormor o man hann typ bara säga hej!
Sen ut till stallet och mocka o rida duttis :)
Det gick ganska bra MEN hon har typ fått sår efter tränset , öppna sår så att de blödde :(
De va inte så kul ...
Men sen iaf så skyndade man sig in o åt lite mat, skit gott x)
Ja sen skulle vi upp till klubben för först skulle mamma på nå möte och sen skulle vi på mentalträning ;P
De gick bra på den föreläsningen iaf men emallan åt så var hon som prata lite tråkig..
Men sen kom man hem nyss !
Då hoppade jag in i duschen och sen satte på mig pyamasen!
Nu sitter man här o gör ett snabbt blogg inlägg för jag måste packa jumpa kläder nu , hihi!
Sen ska jag sova xD
Ja och imorron så blir de inga inlägg förren typ på eftermiddagen för efter skolan då åker jag o mamma in till stan.
Ska köpa present till amanda och cecilia , sen blir de väll lite grejer till mig också hoppas jag :D

En fin bild jag gjorde för ett tag sen typ xD


Godnatt ! :D


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0