Fint väder

Hej bloggen :)
Nu har Fanny nyss åkt hem.
Hon var ju här o red duttan för de är hon o jelena som ska rida mi ponny när jag är i sälen.
Så då var hon här o ''provade'' lite XD
Ne men de gick iaf bra, hon skuttade lite över smö hinder.
Jag var även med o tog lite kort =)
Jag har inte laddat in dom än så antagligen laddar jag upp dom på bloggen efter sälen.
Men ja nån gång ska dom komma upp iaf ;)
Och på tal om de, shit va fint väder de är idag asså!
Jag gick ute i t-shirt ;D Skönt!
Nu kan de va så här fint hela veckan vi ska va i sälen också :)

Ja men nu ska jag ta o packa klart sen ska jag göra förätt.
För sen kommer ju kusinerna,mormor och mammas faster och firar jossan!
Så de blir en riktig brak middag och lite paket öppning för jossans del dåra ;)

Ne nu måste jag packaklart så jag har med mig allt, ska ju faktist vara bort en hel vecka ;)
Och inte ens datorn för stanna hemma!
Den måste ju vara med, såklart :D

Nu måste jag kila ,

puss


Skrivet av: amandaaa

vi har åxå super najs väder ;)

2010-04-03 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0