Glassbilen, wooohhoooo

Hejsan bloggen :)
Sorry för att jag inte har uppdaterat tidigare , men har inte hunnit x)
Ja när man kom hem från skolan vid 2 då käkade man mellis och sen gick ut o red .
Jag o josse red ut i skogen och duchess va skit pigg xD hihi
Men de gick iaf bra :) Sen när man kom tillbaka så fixade man duchess sen började jag o mocka!
Men sen helt plötsigt så såg jag glass bilen i fönstret jag bah SHIIITTT !
Den har nämligen aldrig kommit hem till oss förut! hehe
Ne men då köptevi iaf glass, mums! :)
Ja sen mockade man klart o sen kom hovslagaren!
Ja och sen gick jag in o fixade mat, ska äta snart!
Efter maten blire att åka upp till klubben och rida dressyrclinik på starisen :D<333 kul
Ja de är väll de som håänder nu dom närmaste 3 timmarna ;)

Nu måste jag äta så att jag hinner ;)
Sen ikväll kommer mer bilder från älvdalen tror jag :)


Puss på er


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0