Gott och blandat

Hej hallå!
Måste bara säga F*N !!!!
Jag hade skrivit en blogginlägg aldelens nyss ja kanske 7-8 rader sen råka jag kryssa ner, åhh!!
Lite klantigt gjort av mig då!
Men ialla fall så har de inte hänt så mycke sen sist!
Har varit o tagit in hästarna o gjort mat till min ponni
Sen gick man in och åt lite mat själv efter de blev de ponnyakuten!
Ja och nu sitter jag här o försöker få in videorna jag spelade in idag.
Asså dom när amanda hoppa, tänkte ladda öpp dom här om jag får för amanda då :D
Ja men snart blire väl att titta på wipeout o sen duscha!
Sen måste jag läsa lite för hann bara läsa 2 sidor igår typ x) hehe
Ja sen ska man väl sova!
Imorron är de skola , USCH !!! I HATE IT (N)
Jaja ska inte lägga över mina tråkiga skaker på er för i min blogg ska allt vara roligt :) hihi

Men nu ska jag dra, puss på er sötnosar :*

Skrivet av: Anonym

för jag råkade trycka på tema, så då blev allt ful så då lära jag fixa allt fort, haha.. :D men tänkte att du ska få göra en sen igen. :) men ska ha den här ett tag nu. :) <3

2010-04-18 @ 21:29:46
Skrivet av: amis

klart du får ladda upp :D

2010-04-19 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0