Hemma

Hej hopp!
Nu har man nyss kommit hem från showen !
Och de gick bra där.
För er som inte vet så hade vi en show på min skola och klasserna sjöng och sen fick man göra indivudella uppträdande också!
Det var jag cilia och emil som pratade under showen vi var med ett proffsigare namn programledare ;) haha
Nej men de gick iaf bra, så nu har jag de sagt och då lämmnar vi ämnet! haha :P
Men kom nyss hem iaf fick lov att cykla hem för jossan hade sin cykel där och sen hade hon tagit min cykel dit , haha.
Kanske ingen som fatta de där, men whatever ;) tss
Ja men nu har jag iaf min dator igen :)
Så nu tänkte jag ladda upp lite bilder på mig och duchess från 2009 :D
Det blir inte så många för jag tänkte kolla på lyxfällan ;P





(såg lite mobbad ut där)












Nu får de räcka med bilder på min söta ponny ;)<333

Nu kommer dagens outfit:


Svarta tights med glitter rand på sidan!


Och rosa/svart randig tröja :P



BRA LÅT :D



Ja men nu ska jag kolla på lyxfällan.

Hörs kanske senare ikväll, vi får se om jag orkar skriva annars blir de imorron!
Och juste jag ska följa med Jossan (min syrra) o hjälpa henne på tävling imorron!
Så ni hör inget från mig förren eftermiddagen typ ;) Bara så ni vet ..


Puss på er sötisar :*





Skrivet av: Sara

HAHAHA!

Dina ' nu lämnar vi det ämnet'

Är ju bäst!

HHAHA! :D

För skön äru ;D<3

2010-04-30 @ 18:51:25
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0