hemma idag med

Hejsan alla glada mäniskor ;)
Hemma från skolan idag med :/
Har mått skit illa i natt :S
Men nu mår jag bättre!
Men de blev inte så mycke sömn i natt så jag är ganska trööt xD
Nu på morgonen har jag spelat lite GH med josse o sen ätit en melon till frulle x)
Nu till en helt annan sak.
Är nämligen skit trött på min design (!!)
Vill ha en ny men jag får aldrig den jag skulle fått ..
Så ska väll kanske ladda ner nån från bloggdesign.nu .
Eller pilla lite själv, vi får se :P
Jusst tänkte lägga in lte mer blogghjälp idag .
Men ja sen vet jag inte va jag ska skriva mer nu xD

Star, jag älskar dig lilla bus ponnii <333



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0