Hemma ;)

Hallå .
Ja nu har man kommit hem efter en veckas ''hård'' körning ;P
Ja eller de var ju en hel del vila också men endå x)
Ja iaf när man kom hem så packade man upp o sen inte så mycke mer .
Sen bytte man om och gick ut till stallet!
Det blev lite stressigt att göra iordning duchess för att hon ville inte komma in först!
Men sen när mamma kommer och ska ta henne ja då kommer hon på engång (!!)
Jaja sen åkte vi iaf o hoppträna o de gick väll ganska bra.
Eller nja men jag vill inte gå in på detaljer här!
Men sen så åkte vi hem o lasta ur .
Och sen har man ju en snäll kusin somhade fixat stallet i morrse så de var klart när man kom, tack för de (L)
Ja och sen måste ju dom som har ridit min ponny också få nått.
Så dom får en varsin stor fet länk :D

Först Fanny som ska få den största för hon har ridit min häst mest! SÅ HÄR KOMMER EN STOR FET LÄNK TILL DIG!
Och sen var de ju jelena också men hon har ingen blogg så de blev ingen länk till henne!
Men Carro kan väll få hen för hon har ridit theo. EN STOR FET LÄNK TILL CARROS BLOGG

Aa men nu ska jag kolla på wipeout!
och bilderna som jag har lovat kommer nog ikväll eller i mon :)

VÄRLDENS BÄSTA PONNY <3333 :D





PUSS


Skrivet av: Diin

Thank you :D De var så lite så :D <33333

2010-04-11 @ 21:43:15
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0