I hate läxor!

Hej hallå uppe i de blå :D haha
Nu har man kommit hem från the school ;)
Va väll rätt okej eller ja jag o cecilia hade lite damp på SO:n men de har vi ju jämt satt de va ju inge konstigt x)
Aa men sen så hoppade vi dubbel hopprep på rasten o de är skit kul :D
Jag har rekordet än så läng på 29 hopp :D hahahha
Ja men sen så cyklade man hem o då spelade jag in en video men jag fick inte in den i datorn satt!
Ja men skitsamma då!
Ska väll snart ut o mocka o sen rida när josse kommer hem !
Men de är ju så j*vla dåligt väder :S usch!
De som har varit så fint dom senaste dagarna! ;)
Jaja men sen hare man ju massa matte att göra också, BORING!
För jag måste hinna klart med steg 6 i matteboken tills på måndag och jag har typ 10 uppgifter kvar.
Och i helgen kommer man ju inte ha nån tid! Och sen så har man nån mer läxa också som ska in på onsdag!
Och svenska läxa tills på måndag !! USCH I HATE IT!
Ja men nu ska vi fokusera på de glada ist o de är att jag älskar den här låten:


Ja men nu ska jag kila, puss

Skrivet av: Sara

Hej!

Vill du göra en design åt mig skulle vara riktigt sött.

Puss/sara.

2010-04-15 @ 19:50:37
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0