Ingen design hjälp

Hej igen :)
Ja jag tänkte göra lite design hjälp , men jag vet inte va jag ska hjälpa till med nu!? xD
Jag har ju typ tagit grunderna nu och så!
Men ni får slänga in en komentar med de ni vill ha hjälpa med så fixar jag de!
Så de blir inge design hjälp idag :/
Men de är ju som sagt för jag har inget att lära ut , eller jo en massa egentligen x)
Men nu lämmnar vi de ämmnet.
Jag tänkte gå ut i stallet o hjälpa jossan o putsa och de!
Sen måste jag fixa mig och de inför showen ;P


Denna tröja ska jag ha ikväll. Och till de ett par svarta tights.

Hoppas min dator blir åt rätt håll snart så jag kan ladda upp fler bilder ...
Och då ska ni få dagens outfit och ''showens'' outfit :P


Ne nu ska jag kila.
Hörs innan eller efter showen.
puss på er :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0