Körslaget

Hallåj :)
Ja nu har ''fin'' besöket åkt hem.
Och ja de har varit helt okej att åka med dom ;P
Ja dom åkte hem vid typ halv 7 ;P
Då packade jag ihop lite av mina saker och sen duschade och bastade jag :))
Ja sen åt vi mat .
Ja sen kollade man på postkod milionären eller va de heter :P
Ja o nu sitter man o kollar på körslaget :)
_

Och som ni ser så har jag ändrat design IGEN ;)
Blir de en hiss eller diss på den ?

Ja om jag ska va lite ego nu så tycker jag att jag har blitit ganska duktig ! :D
För om ni gämför med Tildas design som jag gjorde i början.
Och så gämför ni med den jag har nu ;)
Ja tyck till, va tycker ni bättrer eller sämre?

Ja ni tycker väll att jag byter design hela tiden och ja de tycker jag åå!
Men de blir så nu , för när jag lär mig nått nytt så vill jag pröva de o då blire på min blogg xD haha
Ne men jag ska försöka ha den här ett tag nu!
Men man vet aldrig med mig xD


AA men nu ska jag kolla vidare på tven sen blire nattinatti ;)



GODNATT kära blogg läsare ♥



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0