Lediga imon ;D

Hej hallå :D
Nu har man nyss kommit hem från skolan och de ;)
Och de var ju sista dagen den här veckan, wiihhooo :D
Och ett litet plus för vi fick sluta 5 minuter tidigare idag :D haha
Nej men nu sitter jag iaf och bloggar vid jossans dator för min har damå ÄN !!
Ska väll fixa den men jag orkar inte o sen vet jag inte hur man gör heller.
Nog om de nu!
Jo jag tänkte lägga upp dagens outfit men jag vet hur man tar kort med jossans webbcamera...
Och sen vill jag inte ladda in mina mobil bilder här !! hehe
Så då får de vara som de är eller va man ska säga ;P

Jag lyssnar just nu på:



Ne nu ska jag fixa lite mer här på datorn sen ut o mocka!
Måste duscha och fixa mig sen också!

Hörs senare! Puss

Skrivet av: mimmi ;-)

hej , fin blogg du har ! härligt att vara ledig :D <3

kraaaaaaaam

2010-04-29 @ 15:53:48
Bloggens namn: http://mimmiahlinnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0