Lite allt möjligt ;D

Hello ;D
Aa sen sist så har man ju ätit mat och sen så åkte vi skidor till kl 3 typ ;P
Ja sen så blev vi så trötta så då åkte vi till stuan o fikade, gott :)
Ja sen så åkte vi till stadium outlet eller va de hette.
Där hittade jag inget me sen åkte vi till de nadra stadiumet som heter stadium ski x)
Ja där köpte jag en sak man skulle ha runt halsen när de är kallt ;)
Aa och så blev de en sälen tröja och en mössa.
Det kommer bilder sen :))
Ja sen när vi kom hem så gjorde man inte så mycke, fixa lite på datorn!
Sen blev de mat, kyckling o ris mums :D
Ja men nu sitter man här o försöker få ordning på photoshop och lära mig lite nya grejer :P

Jag bjuder er på en till bild jag har gjort i photshop.
Inte den bästa men jag håller fortfarande på att lära mig!



Pusss

Skrivet av: aamanda

du är iaf duktigare än mig :D

2010-04-06 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0