Lite allt möjligt

Hejhej bloggen :)
Åkte upp o red min lille älskling vid 7!
Ja de var ju hoppgrupp o de gick superduper :D<33
Men snart kom man hem vid 20 i 9 typ .
Och då så fick mamma sina paket eftersom hon har varit i stockholm och kom hem på kvällen!
Nu sitter man o kollar på Fuskbyggarna !
Sne så blir de nog att hoppa i sängen när de här är slut ;P
Ja jag vet att jag går o lägger mig tidigt men jag är trött x)

Men en tråkig sak var att nyss fick jag reda på att de inte blir nån tävling i Vansbro för den är inställd :(
Den skulle vart nästa helg (25 april)

Men då kanske man kan sova lite med min älskade syster amanda <33 :)
För de va så himmla länge sen ... <3



Min älskling får stå för bilden <3333 :D



Puss o godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0