Måste städa!

Hello bloggen :)
Idag har varit en okej dag, vi hade ett nationelt prov i matte.
Sen bild engelska o musik :D Så de va rätt chill!
Ja men sen cyklade man hem då.
När jag kom hem så drack jag ett glas saft o sen gick jag o satte mig här :)
Ja idag måste jag städa :( BUHH
Ne men de är bara för att mamma fyller år o då önskade hon sig att fönsterna skulle va putsade o att de skulle va städa!
Så jag lä fixa de eftersom jossan o carro ska fixa hästarna!
Jo just Carro skulle komma glömmde säga de x) tss
Ja men då skulle dom iaf rida o mocka , så slipper de iaf :)
Eller rida är ju kul men de får man ju göra ikväll okcså så jag klarar mig ;D

Ne nu måste jag börja plågas (städa)


Ha de bäst gött folk :D


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0