Min ponny är bäst <3

Hejsan alla sötnosar :*
Nu har man kommit hem från hoppningen.
Min ponny älskar att vara ute !! Hon var JÄTTE duktig <3 :D
När man kom hem så satte man sig här i soffan och kollade på fuskbyggarna! :)
Men nu har de hänt nå med min skärm så den är åt fel håll (!!)
Tänkte ladda upp bilder på min söta ponny, men jag vet inte om de går när skärmmen är åt fel håll.
Får inte tillbaka den heller. haha, ska nog fråga pappa sen!
Men jag tänkte att jag bjuder er på en bild i alla fall ;)




Ne nu ska jag kolla klart på fuskbyggarna och sen läsa o sen blire sova!
Imorron kommer fler bilder om jag har fått skärmen åt rätt håll dåra ;)

Puss :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0